Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý rozbor, karmuji. R^

2 0
možnosti
PS

ODS je mi líto i s panem Fialou. Za ním vždy stojí stejné tváře, které zprofanovaly tuto stranu a tak půjdou do politického propadliště. Stále vidím záběry kamer na auta jejich funkcionářů při kongresu v Brně...3B3-llll nebo 2b1-8888, aj.Na otázku redaktora proč mají takové registrační značky odpovídali, že takovou značku na auto prý může mít u nás každý...hi,hi,hi. Úplně stejně arogantně se chovali funkcionáři jedné strany v roce 1985 a jak dopadla? Holt lidé jsou ne-poučitelní.

Pana Fialu je mi líto, ale nezbavil se kompromitujících členů ODS a/nebo ODS kompromitujících členů, to je jedno. Tak jako ve firmě, pokud se obklopíš neschopnými chlapci, není ti pomoci...;-)

2 1
možnosti
Foto

A čuměl jste tedy na drát ve smyslu příjemně překvapen, že Fiala na Barrandově dostal prostor se projevit a vyjádřit tak jak chtěl a nebylo mu v tom bráněno, jako je to formou skákání do řeči a překřikováním často zvykem na ČT?

4 1
možnosti
Foto

Ano, že dostal a využil prostor. A nebylo mu bráněno, protože odpovídal na položené otázky. To nedělají všichni.

3 0
možnosti
SN

:-)......Už jsem Vám to dnes napsal v diskusním příspěvku jednou.......Fiala mě pobavil, když prohlásil, že ODS bude vítězem příštích voleb.

Také jsem Vám doporučil abyste kliknul na fb, ze 150 diskusních příspěvků, jen asi deset, které s Fialou souhlasili! !!

1 0
možnosti
Foto

Mě jste to asi nepsal, ale to nevadí. Na obličejové knize taky nejsem, ale to taky nevadí. Ten poměr 140/10, který uvádíte, spíš svědčí o kvalitě publika. Osobně bych s Fialou nesouhlasil v drobnostech, v zásadních věcech ano.

5 0
možnosti
Foto

Odpovídal logicky. To znamená, že značná část Soukupových diváků ho nepochopila. :-)Vám karma, pane Kalabisi.

5 1
možnosti
Foto

Na to, že je pro vás Barrandov žumpa, na kterou se nedíváte, máte docela slušný přehled.

2 1
možnosti
Foto

Nevím, ale Petr Fiala, Zbyněk Stanjura, Miroslava Němcová, Miroslav Kalousek, Petr Gazdík, Bartošek, Farský, mají naprosto shodný slovník, tj. Antizeman a Antibabiš.

O ničem jiném jejich proslovy v podstatě nejsou.

5 4
možnosti
Foto

Zato vy ohromujete svojí pestrostí :-/;-D

9 3
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 646x
Bývalý dlouholetý zaměstnanec jednoho státního podniku. Jsem absolventem vysokoškolského bakalářského programu v oboru žurnalistika, ale nikdy jsem v této oblasti nepracoval. Abych se vyhnul termínu "normální", tvrdím, že nejzajímavější je na mně to, že na mně celkem nic zajímavého není. Hlavně u mě absentuje tah na branku, negativní reakci u mě vyvolává zmínka o užitečné práci pro tým a jiné projevy manažerské kultury.

Seznam rubrik