Diskuse

Mimoběžnost

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-) Tak trošku mimoběžně. Např. co je polemika, co filipika, ale i skutečná(!) diskuze. A do toho, co jsou blogy. A jak moc je možné je brát vážně, vč. jejich autorů a jimi ,,nahozených" témat. Na tento ,,gulášek" těžko aplikovat geometrii, a to ani deskriptivní. Váš až ,,cimrmanovský", ovšem jen zdánlivý ,,úkrok bokem", coby včerejší OVM je v podstatě až gró Vašeho článku. Ovšem ,,nerovnost" interakcí politik/,,komentátor" nebyla jednostranná. Tyto pořady nejsou arénou pro souboj dvou ,,protivníků", z nichž každý má své ,,fandy". Kdo to očekává, že tomu tak má být, musí být až zklamán. Sále je to o tomtéž. Politika není nedělní škola a politici nejsou armádou spásy, ač se tak mnozí navenek prezentují. A tak pro mnohé pak nastává ona ,,mimoběžnost";-)

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že už to Vaše podsouvání dokládá, že se vyznáte. Stojím za tím, že stavba toho textu je spojitá a logická.

2 0
možnosti
Foto

Mám úplně stejný dojem nejen zde - proto u mě často nastupuje pravidlo "když nemám, co hezkého bych řekla, neříkám nic".

Vystihl jste to. :-)R^

2 0
možnosti

Plně potvrzuji Váš obsah = X kráte se mi v životě mimoběžnost stala. Na základě nezvratných faktů očekávám, že - Můj oponent se poddá. Nestane se ! Onen člověk se neřídí logičnem, geometrií a k žádnému střetnutí bodů ani nemůže dojít! - On chce mimoběžně nadšeně plápolat dále! Řídí se Pudem a Vírou. Rozhozené Racio a Emoce. Mj., i odsud je známé moudro - Myšlenka není ničím - Hnutí je vším ! Závěr - Celá vzdělanost, argumenty jsou člověku úplně k ničemu! Je zcela bezbranný a je poražen zcela hravě ! Andrej Babiš - to dobře ví = Drobná výseč - Otázky VM. Zase mu ubližovali ! ... :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 646x
Bývalý dlouholetý zaměstnanec jednoho státního podniku. Jsem absolventem vysokoškolského bakalářského programu v oboru žurnalistika, ale nikdy jsem v této oblasti nepracoval. Abych se vyhnul termínu "normální", tvrdím, že nejzajímavější je na mně to, že na mně celkem nic zajímavého není. Hlavně u mě absentuje tah na branku, negativní reakci u mě vyvolává zmínka o užitečné práci pro tým a jiné projevy manažerské kultury.

Seznam rubrik