Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ A přivinul dítě láskou nevšední, až k ulaskání. Stisknul něžnou silou, až dech se vytrácel. I rozum. Dítě, lásky, oběť, uškrceno. Vražda vilnosti. Než myslit na to, raději v mysli vypěstovat permanentní mlno. Sám sebe poztrácet. V předstírané nevědomosti.

3 0
možnosti
Foto

Mají se na co těšit, Tchajwanci.

2 0
možnosti
Foto

Tchaj-wan a Krym jedno je, řekl čínsko-ruský poskok Zeman. Vám karmaR^

5 0
možnosti
Foto

Taková synchronicita těch říší.

2 0
možnosti
RE

Hrudka ledu v benzínu:)

1 0
možnosti
MB

Jezdíte s naprostým vrakem! Já se přesunuji novým Renaultem Meganem z r. 2001! Posledních 10 let vždy uvažujji nad prodejem. Když mi nabídli 20 tis Kč - tak jsem se urazil! Sranda je, že s vyjímkou očekávaných výměn - Autu nic není! Byla by velká diskuse o poklesu kupní ceny, o tom, jak minimální výdaj 350 tis Kč za nové mi udělá 17.5x (poměr ceny), lepší službu? Můjj problém je, že každoročně jsem objevil Investici lepší, až do úrovně nákupu bytů do osobního vlastnictví svým dcerám ...

Čínský prezident použil dobrý slovní obrat - Klid bude, i kdybych měl vyvolat neklid! Je třeba se prostě demokracii u nich učit. Doporučuji sledovat jejich hospodářství. Zdá se, že 10 letý růst je ukončen, viz pokles akcií a vliv Trumpa - USD posiluje! Mj. stále celosvětová měna a jiná se neobjevuje ...

Náš oběd nemá smysl komentovat. Křestní otec si povolal své politické dítě. Dítě je bohaté otcovou výbavou, které mu výhodně přidělil. Co říká na synovu ostudu se Slovenskem, Štrasburkem, EU a Olafem nevím. Podobně, aby se v noci plížil k památníkům. Kluci si nicméně rozumí - Koncil s Velkoknězem byl z konce roku přesunut na 04/2019 - Porota zajisté dojde k rozumu a nikdo se upalovat ani nebude! ... :-)

4 0
možnosti
Foto

Jak on bude Miloš zase v Číně koncertovat, tak se s tím Si poradí. O to se nebojím.

2 0
možnosti
MK

To vás ta Corsička pěkně vypekla. Osobně považuji auťáky tohoto stáří za správně zajeté a připravené pro opravdový provoz.

1 0
možnosti
Foto

Považovat za zánovní vozidlo staré téměř 20 let je dovoleno (i v případě typu Opel Corsa), pouze v České republice. ;-O

0 0
možnosti
Foto

Podle mě je to auto ještě v rozpuku.

2 0
možnosti
Foto

R^;-) Klídek, vono se to zase přitvrdí. A ten voběd byl v Lánech, a pár TV štábů tam u brány mrzlo, možná i trnulo, ale to je taky jedno. A s autobusem do stanice Touha- ouha. Ne všichni ředitelé autobusů píšou jízdní řády, ač by radi i rády;-)

0 0
možnosti
Foto

Lány nebo Hrad, já bych měl nervy všude.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 646x
Bývalý dlouholetý zaměstnanec jednoho státního podniku. Jsem absolventem vysokoškolského bakalářského programu v oboru žurnalistika, ale nikdy jsem v této oblasti nepracoval. Abych se vyhnul termínu "normální", tvrdím, že nejzajímavější je na mně to, že na mně celkem nic zajímavého není. Hlavně u mě absentuje tah na branku, negativní reakci u mě vyvolává zmínka o užitečné práci pro tým a jiné projevy manažerské kultury.

Seznam rubrik