Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mě zase překvapila otevřená diskuze pod článkem pana Trizuljaka: smazal tam zatím úplně všecko, co mu nepřikyvovalo k vaší teorii, že jediný ďábel na světě je Putin a jeho Rusko. Tento názor je totiž v ě d e c k y dokázaný z rozboru vážených institucí. Z nějakého důvodu v našich médiích platí, že pánové prezidenti Zeman, Putin a Trump aj. (Babiš, Okamura ...) mají vždy protilidský a protidemokratický a protirozumový statut. Lež se řídí podle toho, kdo ji řekne - vždy tito samí. Jste jako děti, někdo Vám naservíroval nepřítele, tak proti němu bojujete.

2 0
možnosti
Foto

Asi tak: Když ztlumíte řev tlampačů, je teprve možné slyšet normální rozhovor mezi lidmi

1 0
možnosti
Foto

R^ Super. A ještě jsem se pobavil jadrnou ironií.

Protože platí pravidlo, že prázdná hlava nejvíce duní, tak některé blogy ze zásady neotevírám, protože by mi z nich, hlavně tedy z jejich výsostně ontologických objevů dunělo v makovici minimálně tři dny ;-D

4 0
možnosti

J93a87n 43J23í75l91e35k

6. 12. 2018 15:29

Můj oblíbenec je desátník KroupaJeho blogy a komentáře pod ním nemohu vynechat. Nemohl bych spát, kdyby dvoufrčkový poddůstojník něco nenapsal. Asi si dojdu doktorovi pro nějaký mazání, aby mě to nadšení přešlo. Možná tekutý pudr, jedna bývalá milenka lékařka pravila, že je skoro na všechno. ;-D

5 0
možnosti

Donutil jste mne porušit zásadu - články s neotevřenou diskusí nečtu. (Jistě, jde o právo autora), nicméně já to zase chápu jako "Naši Pravdu". Přečti - nediskutuj, raduj se, že jsem ti vůbec věnoval čas. Tedy očetl jsem a s p. Čermákem souhlasím! - Není podstatné jak je člověk schopný - podstatné je , jak vypadá. I na tuto alternativu filosofie myslela v Párových kategoriích = Forma a obsah! Pak je opravdu lépe dostat krásně zabalený balíček k Vánocům, z Hradu, či Afrofertu. Je v něm sice prd a zloba, nicméně je krásně obmašličkovaný!

Jak se ovšem, p. Čermák vyrovná s roztomilým "Radarem" - z M*A*S*H ? Od narození měl tři prsty na levé ruce kratší! /http://www.denik.cz/rodina/jak-dnes-vypada-popularni-radar-a-s-cim-cely-zivot-bojoval.htmlTolik dílů a on umně skrýval zdeformovanou ruku. Vždyť je to typický, zakuklený zloduch! Pryč s ním, ze záběrů vystříhat ! ... viz ::-)

https://www.denik.cz/rodina/jak-dnes-vypada-popularni-radar-a-s-cim-cely-zivot-bojoval.html

Zdroj: https://www.denik.cz/rodina/jak-dnes-vypada-popularni-radar-a-s-cim-cely-zivot-bojoval.html

4 0
možnosti
Foto

No a i takhle vzniká dezinformace. Někdo si z článku řadového blogera, tedy soukromé osoby, vypíchne nepodstaný detail, který jeho osobně zaujal (zde tetování na ruce) a pošle ho do světa vlastním článkem, nepochybně sdíleným po sociálních sítích. No a "tichá pošta" (jistě tu hru z dětství pamatujete) začne pracovat. Na konci nejspíš bude, že Češi jako národ jsou xenofobové nebo/a Piráti prohráli volby kvůli tetování pana Bartoše, případně jiný kuriózní závěr. Až to převezmou zahraniční média, jelikož v okurkové sezóně se hodí cokoliv, budou se ta místní odvolávat právě na ně, jako "zahraniční zdroj", který zprávu a její závažnost potvrzuje.

2 1
možnosti

Pochopitelně, že Rusové v řadě případů lžou. Stejně tak jak v řadě případů lže naše oficiální propaganda. Pokud to nevíte, tak to je ta hybridní válka.

4 2
možnosti
Foto

Všichni lžou, proto je třeba ověřovat.

0 1
možnosti
Foto

R^ Dovoluji si pod Vaším článkem udělat panu Čermákovi relamu. S poznámkou (z písně J. Hutky): "Jak se spolu dobřemáme a jak pěkně vypadáme...."

To raději Andreje Babiše nebo Miloše Zemana, kteří vypadají na politiky a představitele naší země rozhodně mnohem důstojněji a jsou i mnohem chytřejší.

Zdroj: https://liborcermak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=690846

5 0
možnosti

Holt se asi budete muset smířit s představou, že existuje i jiný názor než právě ten Váš oblíbený a pokud nikoliv, tak zbývá už jen to pravidelné otužování;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 646x
Bývalý dlouholetý zaměstnanec jednoho státního podniku. Jsem absolventem vysokoškolského bakalářského programu v oboru žurnalistika, ale nikdy jsem v této oblasti nepracoval. Abych se vyhnul termínu "normální", tvrdím, že nejzajímavější je na mně to, že na mně celkem nic zajímavého není. Hlavně u mě absentuje tah na branku, negativní reakci u mě vyvolává zmínka o užitečné práci pro tým a jiné projevy manažerské kultury.

Seznam rubrik