Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)R^Tvrdý oříšek uchopit ten vyšší mravní princip, když právě to bývá buď překvapivě relativizováno ve jménu ještě "vyššího" fenoménu - pragmatismu (což je někdy na úrovni prostituce), nebo je věc otočena tvrzením, že je vlastně nemorální připomínat v konkrétním případě morálku.

5 0
možnosti
Foto

I tak na to lze nazírat. Já doufám ve zdravý a oprávněný pragmatismus. Komunikace se bez něj neobejde a naprosto mu rozumím v procesu interpretace. Do jisté míry platí, že čtu, co chci číst bez ohledu na to, co je psáno.

2 0
možnosti
FT

To je nelogické, nemyslíte?

0 0
možnosti
Foto

Co civilizace, ba dokonce co sociální skupina, to jiný vyšší princip mravní, pane Herdo. Jistě byste nesouhlasil s kravými rituály Aztéků, přesto ve své době byly v souladu s jejich tehdejší morálkou....

0 0
možnosti
Foto

Já bych dokonce nesouhlasil ani s lidožroutstvím, které u nás rovněž není tím, čím je třeba se zabývat.

1 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 646x
Bývalý dlouholetý zaměstnanec jednoho státního podniku. Jsem absolventem vysokoškolského bakalářského programu v oboru žurnalistika, ale nikdy jsem v této oblasti nepracoval. Abych se vyhnul termínu "normální", tvrdím, že nejzajímavější je na mně to, že na mně celkem nic zajímavého není. Hlavně u mě absentuje tah na branku, negativní reakci u mě vyvolává zmínka o užitečné práci pro tým a jiné projevy manažerské kultury.

Seznam rubrik