Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VB

Morálka asi tou konstantou nebude -. s časem se výrazně mění a asi i různé společenské skupiny budou mít různou morálku, např. věřící a nevěřící. K tomu by ale měli říci své sociologové a filozofové. Bohužel, o tuto konstantu bych se neopíral.

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu v tom, že je to široké téma. Ale židovsko - křesťanské základy pokládám za naše a ta svou platnost neztrácejí. Lžu - lžu. Nekradu - nekradu. Asi v tomto smyslu.

3 0
možnosti
Foto

Ve velké míře souhlasím. Demokracie a svobodná společnost, která nezbytně potřebuje morální základ (bez morálního základu přestává existovat), je také mojí pozicí.

Totalitní systémy s jejich ideologií a politickou praxí jsou antitezí svobody, demokracie a morálky. Myslím všechny totalitní systémy. Protože všechny ohrožují lidskou civilizaci. Jak komunizmus tak nacizmus a všechny jejich znovu ožívající klony. Včetně agresivního nacionalizmu, který bohužel nemá daleko k nacizmu.

2 0
možnosti
Foto

Ještě jsem chtěl napsat poznámku k diskusím. Častým unfair způsobem "diskutování" je, že účastník nedá najevo, jaký názor zastává. Pouze trolí, ironizuje, klade farizejské otázky a pak potahuje za slovíčka toho, kdo se snaží korektně odpovědět.

2 0
možnosti
PV

Ja jsem vzdy zastaval tezi, ze jde o to, co se rika a ne, kdo to rika.

2 0
možnosti
Foto

J77a86k87u82b 14R50o38t76h

2. 12. 2018 13:04

Jenže je důležité vědět i kdo. Pokud například komunista hovoří o demokracii, vím, že manipuluje a lže. Pokud usvědčený lupič vykládá, že majetek je nedotknutelný, jsem ve střehu. :-/

6 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 646x
Bývalý dlouholetý zaměstnanec jednoho státního podniku. Jsem absolventem vysokoškolského bakalářského programu v oboru žurnalistika, ale nikdy jsem v této oblasti nepracoval. Abych se vyhnul termínu "normální", tvrdím, že nejzajímavější je na mně to, že na mně celkem nic zajímavého není. Hlavně u mě absentuje tah na branku, negativní reakci u mě vyvolává zmínka o užitečné práci pro tým a jiné projevy manažerské kultury.

Seznam rubrik