Drsné probuzení - všechno je jinak

Každé ráno nabízí překrásnou a jedinečnou šanci. Využijte ji jako já, vystupte ze skořepiny demagogie, předsudků, lží a polopravd. Já ji využil a věřte - vyplatí se to.

Včera večer, spíš dnes brzo ráno, jsem ulehl s pevným přesvědčením o své osobní integritě. Hodinu po probuzení jsem otevřel tento blog a - bum! Všechno je jinak. Ve dvou článcích od dvou na sobě nezávislých a samostatně uvažujících autorů tohoto blogu jsem se dověděl skutečnosti takové povahy, že od té chvíle vnímám realitu jinak. Jsem jiný člověk.  Snaha vyjádřit oběma autorům (každému zvlášť) svůj obdiv za jejich závěry s politicko-filosofickým dopadem na moje já narazila na překážku v podobě nepovolené diskuze, zřejmě aby nedošlo k nějaké nežádoucí infiltraci. Činím tak tedy touto cestou.

O co šlo:

Dominantní tezí obsahu prvního rozboru je teze, že Rusové nelžou. Tak to jsem spadl ze židle. Moji prvotní  duchovní reakci, že to přece nemůže být pravda, vyvrátila sada pregnantně vystavěných argumentů. Vzdal jsem to a šel se oholit, abych do té pro mě nové reality zapadl, a na svět se dívám jinak. Teď už mě nemůže nic překvapit, pomyslel jsem si optimisticky.

A tu máš, čerte, kropáč! Nic nepomohla moje právě skončená duchovní rozcvička - utrpěl jsem další ránu. Předseda pirátů Ivan Bartoš má potetované ruce, znělo ono novum. S tím, že tento předseda politické pseudostrany má na hlavě (kde taky jinde) podezřele netypizovaný účes, jsem si už zvykl. Ne tedy úplně, protože prostě proto, že slušní normální lidé chtějí být ještě i sliční a něco takového si na hlavu prostě nenasadí. A můj duchovní pochod pokračoval. S hrůzou jsem si uvědomil, že před lety jsem zcela vážně zvažoval volbu Vladimíra France za prezidenta. A teď bychom měli pomalovaného prezidenta a navrch pomalovaného předsedu.

Vyšel jsem na dvorek rozdýchat to a do očí mě uhodil kbelík nevylité špinavé vody. I prorazil jsem krustu, zvedl jej nad hlavu a převrátil. Brr - a jsem jiný, nový, dá se říci.

Obracím se na všechny zatvrzelé mého bývalého typu (teď už jsem typ 2018): přijměte moji ruku a vyrazíme na novou cestu - bude líp.

Autor: Pavel Kalabis | čtvrtek 6.12.2018 9:47 | karma článku: 14,87 | přečteno: 544x
  • Další články autora

Pavel Kalabis

Bez plánu B nepřežiješ!

Žijeme prostě v době, kdy něco chtít jen tak prostě nestačí. Je to málo! Chtít něco pouze pro věc samu o sobě, tím se člověk vystavuje leda tak posměchu vyspělejší části svého okolí. Mně se to přihodilo a zaplatím tvrdě. Životem.

26.6.2019 v 14:30 | Karma: 7,12 | Přečteno: 173x | Diskuse| Poezie a próza

Pavel Kalabis

Po delší odmlce...

Moje delší odmlka na blogu byla zapříčiněna snahou uplatnit se v novém povolání. Chtěl jsem se vrátit již dříve, tak nějak programově. Vracím se zcela neprogramově v tomto letním čase, a to pod tlakem okolností.

23.6.2019 v 20:57 | Karma: 12,38 | Přečteno: 299x | Diskuse| Společnost

Pavel Kalabis

Chvála kolegialitě

Kdo z nás se nikdy v životě tzv. nesekl. Mně se to občas stane a upozorní-li na to někdo tou či onou formou, považuji to za projev kolegiality. Zvlášť když to myslí poctivě. Soupeření je pěkná věc, ale zůstaňme humanisty.

31.1.2019 v 15:11 | Karma: 11,33 | Přečteno: 329x | Diskuse| Ostatní

Pavel Kalabis

Jsou i dobré zprávy

V médiích proběhl brífink po jednání českých politiků s prezidentem Milošem Zemanem. Postupně se Jaroslav Kubera, Radek Vondráček a Tomáš Petříček vyjádřili především k zahraniční politice. A znělo to dobře.

30.1.2019 v 17:55 | Karma: 18,75 | Přečteno: 492x | Diskuse| Politika

Pavel Kalabis

Komik a jeho svět

Tradiční neděle s tradičním publicistickým pořadem OVM. Milan Neděla by se divil, jak, zpravidla kouzlem nechtěného, vznikají humorné situace. Pravda, často jde o smích skrz slzy. Tato neděle byla v Kavčích horách legrace plná.

27.1.2019 v 21:05 | Karma: 22,80 | Přečteno: 780x | Diskuse| Média
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Vysíláme Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

Každý druhý učitel v Německu zažívá ve třídách násilí. Brutalita na školách roste

27. dubna 2024

Premium Německý učitel se stává docela riskantní profesí. Násilí se stává stále běžnější částí vyučování a...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 646x
Bývalý dlouholetý zaměstnanec jednoho státního podniku. Jsem absolventem vysokoškolského bakalářského programu v oboru žurnalistika, ale nikdy jsem v této oblasti nepracoval. Abych se vyhnul termínu "normální", tvrdím, že nejzajímavější je na mně to, že na mně celkem nic zajímavého není. Hlavně u mě absentuje tah na branku, negativní reakci u mě vyvolává zmínka o užitečné práci pro tým a jiné projevy manažerské kultury.

Seznam rubrik