Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak já vás kolegiálně upozorňuji, že máte hrubku hned v první větě perexu, ale na rozdíl od Trčálka o tom blog psát nebudu.

0 0
možnosti
Foto

Koukám, že jste to opravil. Není zač.

0 0
možnosti
Foto

R^ Mohu potvrdit (z trochu jiného soudku), že mezi uměleckými spolky fungují nejlépe ty, které jsou založeny na kultivované, až starosvětské kolegialitě. Tam je životadárná tvůrčí atmosféra a dají se zorganizovat velice zajímavé společné akce. A je zajímavé, že když se v takovém spolku objeví nadutec, který začne prosazovat "jiné manýry" (nadměrnou nepřátelskou řevnivost, kopance pod stolem, intriky, atd.), tak se nakonec sám z toho kultivovaného prostředí jaksi vyfauluje a odejde... Většinou přitom nezapomene prásknout dveřmi a všechny kolegy pohanět jako "zpozdilé blbce, kteří takzvaně nepochopili, že už je jiná doba". Ale pak zmizí a znovu zavládne normální, lidská a kolegiální atmosféra, která přeje pokojné, soustředěné práci..

1 0
možnosti

Jste korektní - zatím, se to moc nenosí. Lépe, je cosi napsat a uzavřít diskusi. Objeví se i pochvalní nadšenci, kteří mají rádi Svobodu a Demokracii. Jsou fascinováni čtenností a karmou. Témata jsou jasná - Náhlý nárůst životní úrovně ve Venezuele, neúnavný Miloš bojující za zájmy Heawei -když je nejhůře, tak Restituce i Benešovy Dekrety nejsou špatné! Taky rád očítám texty, ze kterých jsem doslova Na větvi ! :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 646x
Bývalý dlouholetý zaměstnanec jednoho státního podniku. Jsem absolventem vysokoškolského bakalářského programu v oboru žurnalistika, ale nikdy jsem v této oblasti nepracoval. Abych se vyhnul termínu "normální", tvrdím, že nejzajímavější je na mně to, že na mně celkem nic zajímavého není. Hlavně u mě absentuje tah na branku, negativní reakci u mě vyvolává zmínka o užitečné práci pro tým a jiné projevy manažerské kultury.

Seznam rubrik