Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Sice po kapkách, ale tak prostě dobré zprávy chodí.

0 0
možnosti
PN

P22e37t26r 87N88e85d20v13ě98d

31. 1. 2019 10:46

Pěkně řečeno

1 0
možnosti
Foto

Bezva, mám v posledních dnech napilno a dobré zprávy nestíhám zachytit, díky...

2 0
možnosti
Foto

Těším se z každé dobré zprávy. Tohle je normální, tak to má být. Nikdo nechce, aby se u nás po ulicích procházeli kozáci v černých kabátech a rozháněli to či ono shromáždění lidí bičem. Jsme ve středu Evropy, do Evropy patříme geograficky, historicky i kulturně a partnerská spolupráce v demokratickém společenství evropských zemí je přesně to, co nám sedí a je pro nás dobré. A je to dobré pro celý náš, historicky a kulturně daný prostor. Včetně bezpečnostních záruk, které z toho plynou pro všechny. Jistě z toho máme nejenom řadu výhod, ale i povinností. A na těch určitě můžeme přidat.

6 0
možnosti
Foto

mohu vyjádřit totéž přání, abychom už tu nikdy nemuseli vítat žádné cizí armády, např. amícké dragouny.

0 5
možnosti
JD

Můžete mi upřesnit o jakou cestu ministra vnitra šlo.

1 0
možnosti
Foto

Souhlas a karma, ale.....ministra vnitra, nebo ministra zahraničí, nebo jsem něco nepochopila?;-)

1 0
možnosti
Foto

Zahraničí, to vnitro bylo špatně.

4 0
možnosti
PK

Každá dobrá zpráva potěší a jen houšť, ještě bych doporučil shlédnout rozhovor pana Takáče a pana Blažka ke kauze soudci .....;-D

3 0
možnosti
DR

Ano, vypadalo to jako tlachání generálního štábu Varšavské smlouvy. Ale aspoň pobavili. R^

2 2
možnosti
Foto

Vypadalo to v první řadě normálně.

8 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 646x
Bývalý dlouholetý zaměstnanec jednoho státního podniku. Jsem absolventem vysokoškolského bakalářského programu v oboru žurnalistika, ale nikdy jsem v této oblasti nepracoval. Abych se vyhnul termínu "normální", tvrdím, že nejzajímavější je na mně to, že na mně celkem nic zajímavého není. Hlavně u mě absentuje tah na branku, negativní reakci u mě vyvolává zmínka o užitečné práci pro tým a jiné projevy manažerské kultury.

Seznam rubrik