Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J46a33n 22R35á29ž

25. 1. 2019 17:11

Na rozdíl od Vás jsem tu dobu prožil a "správná" odpověď na otázku "Co si myslíte o činu Jan Palacha a jak ho hodnotíte" byla jedna z těch, na kterých záviselo pokračování mého universitního studia.

Odpověděl jsem asi takto: Respektuji a obdivuji to co udělal z pohledu mého přesvědčení, že si to zasluhuje každý, kdo pro ideály obětuje svůj život. Jinak jeho činy považuji za nešťastný a zbytečný, neb nic nezmění a za svoje ideály je lepší bojovat, než umřít.

Asi to nebyla správná odpověď a tak jsem dostal zatím "žlutou kartu" s vážným varováním . Mimochodem , po mé účasti v kontrarevolučním spiknutí v srpnu 1969, jsem dostal v září t.r. na universitě "červenou" a ze školy stejně vyletěl.

Ani dnes na svém tehdejším hodnocení nemám důvod nic měnit. A hysterie, která vypukla kolem výročí toho činu, mne přímo znechucuje.

3 1
možnosti

Podle mého jste si vymyslel, že v roce 1969 jste dostal ve škole otázku "Co si myslíte o činu Jan Palacha a jak ho hodnotíte" a na odpovědi na ni záviselo pokračování vašeho universitního studia. Na Palacha se tehdy neptali, nýbrž možná na to, zda souhlasíte či nesouhlasíte se vstupem vojsk Varšavské smlouvy do ČSSR. Ale i takzvané "kádrové prověrky" přišly až později, v první polovině roku 1969 neměli normalizátoři situaci ještě tak pevně v rukou. Až teprve po protestech v srpnu 1969 při prvním výročí okupace začalo opravdu přituhovat. V tomto případě vám věřím, že po vaší účasti na těchto protestech jste ze školy vyletěl. A opravdu to bylo v září 1969? Nezačínal už tehdy školní rok na vysokých školách až v říjnu?

0 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 646x
Bývalý dlouholetý zaměstnanec jednoho státního podniku. Jsem absolventem vysokoškolského bakalářského programu v oboru žurnalistika, ale nikdy jsem v této oblasti nepracoval. Abych se vyhnul termínu "normální", tvrdím, že nejzajímavější je na mně to, že na mně celkem nic zajímavého není. Hlavně u mě absentuje tah na branku, negativní reakci u mě vyvolává zmínka o užitečné práci pro tým a jiné projevy manažerské kultury.

Seznam rubrik