Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I já, multikulturní rasista, dávám karmu! R^

Geniální.

"V rodných polích roste klas, skřivan nebem letí zas, drobné perly z modra střásá jeho hlas.... Zdatný oráč-tvrdá leb-dobývá nám nový chléb. Obilí, co v luhu vzrostlo, čeká cep...."

Z parodické sbírky Párkař od Josefa Hiršala. Víc nemohu opsat, aby na mne nevlítla vOSA. Milovníkům rodného jazyka doporučuji.

A ten zbytečný člověk - líšnyj čelovjék - nemáte to od Maxima?

R^

2 0
možnosti
Foto

... kde jste o vyštrachal, to neznám;-D

1 0
možnosti
Foto

Městský (neomarxistickonacistický) liberál je kavárenských povalečů král ;-D8-o;-D

5 0
možnosti
Foto

:-)R^Pavle, Vy jste mne dojal....! Srdečně poeticky. Rád jsem četl, jako vždycky.

4 0
možnosti
Foto

My liberální neomarxisti z dědiny do 100 obyvatel to tak máme.

4 0
možnosti
Foto

Pane autore, to že někomu nevoní výsledek voleb je podstatnou a důležitou části demokracie.

1 0
možnosti
Foto

Vypadá to, že jste četl jenom perex. Nebo je tem té ironie málo.

3 0
možnosti
Foto

bravo!až na ten závěr je to klasická bolševická agitka-jen místo genderfašismu by byl kapitalistický imperialismus a místo městského liberála buržoazní kavárnický povaleč;-D

2 1
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 646x
Bývalý dlouholetý zaměstnanec jednoho státního podniku. Jsem absolventem vysokoškolského bakalářského programu v oboru žurnalistika, ale nikdy jsem v této oblasti nepracoval. Abych se vyhnul termínu "normální", tvrdím, že nejzajímavější je na mně to, že na mně celkem nic zajímavého není. Hlavně u mě absentuje tah na branku, negativní reakci u mě vyvolává zmínka o užitečné práci pro tým a jiné projevy manažerské kultury.

Seznam rubrik