Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

která země neprovádí špionáž? Americký velký bratr, Rusko, Izrael...Velký bratr ví všechno o všech ...celá tahle aféra je jen součást obchodní války-díky nižším cenám čínských výrobků hrozí, že Západ převálcuje tak když to nejde jinak,, tak tohle se hodí...

1 1
možnosti
ZD

Váš článek docela přesně popisuje i můj stav vědomostí v této věci. Že se vedou obchodní i špionážní války nepochybuji. Že jsme součástí NATO a potenciální branou do citlivých systémů je mi také jasné. K tomu ještě sledují technické weby jejich informace, abych měl v hlavě ještě větší braygel :-). V nedávném článku CHIP-u byla zajímavá informace, že se dosud nikomu nepodařilo prokázat přítomnost podvrhlého zařízení ve výrobcích zmíněných firem. Po pravdě myslím, že se ani neprokáže malý čip vložený kamsi. Všechna rizika se skrývají ne v čipech ale v ovládacích programech. A že je to již letitý problém a živá věc v každém zařízení (zadní vrátka) je také známo. Tak o co jde ? Informace prostě někam proudí v každém případě a problém je směr kam se sypou.

2 0
možnosti
Foto

I jako laik vím, že hledat v těchto systémech úmyslnou či neúmyslnou chybu je nadlidský úkol, proto ten údiv nad postojem Filipovým. Hraje v tom asi velkou roli důvěra a tady mi Zemen přijde zaujatý.

4 0
možnosti
Foto

To mě mrzí, ale ono to samo o sobě zas tak zábavné není.

3 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 646x
Bývalý dlouholetý zaměstnanec jednoho státního podniku. Jsem absolventem vysokoškolského bakalářského programu v oboru žurnalistika, ale nikdy jsem v této oblasti nepracoval. Abych se vyhnul termínu "normální", tvrdím, že nejzajímavější je na mně to, že na mně celkem nic zajímavého není. Hlavně u mě absentuje tah na branku, negativní reakci u mě vyvolává zmínka o užitečné práci pro tým a jiné projevy manažerské kultury.

Seznam rubrik