Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jak uvádím i pod blogem pana Vlka, který stejné téma zpracoval chvíli po vás-R^když nás tu paní Pilloni bombardovala děsivými zprávy a afrických lidožroudech v Itálii upozorňovala jsem na to, že vyvolávat v lidech strach a vzbuzovat v nich nenávist je velice nebezpečné a doplatíme na to nakonec všichni-takže jí podobní včetně všech kdo jí to podporovali-matně pamatuji třeba paní Tenzler jsou zodpovědni pokud bude více takových pomatených bojovníků proti muslimským hordách které se podle nich už tři roky valí přes naše hranice aby nám zakázali vepřové -paní Tenzler jsem zmínila jen proto, že ona naopak vinu za teroristické činy dávala sluníčkům s přáním, aby se jim něco podobného stalo také

3 1
možnosti

Kam se ta dopisovatelka podela, uz jsem tu dlouho zadne zpravy o uprchlickych katastrofach nezahledl.

1 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Velmi dobrý postřeh i závěr. Ten nešťastník by si zasloužil velmi mírný trest. Ti, kdo vytvořili tu atmosféru strachu, si myjí ruce.

1 0
možnosti
Foto

Nešťastník je asi to pravé slovo.

0 0
možnosti

Je to složité - zde je evidentní blázen. Zase je poctivý, úsilný a zcela nezištně koná! Bere sekyru a po svém ochraňuje ČR. Je třeba jej odsoudit a arestovat! Važme si těch inteligentnějších! Sice jsou nepoctiví, konají zcela zištně a přitom asi ani sekyrku neviděli! Chodí v oblecích, mají imunitu a žvaní. Postraším tě a ihned se nabídnu jako řešení. Asi na prvopohled blbost? Nikoliv, dá se tím docela dobře živit! Já v tom mám naprosté jasno - Tomio Okamura - Na Hrad ! ... :-)

3 0
možnosti

Blbost to je, respektive blud, který šíří "demokraté". Strach vyvolaly zprávy ze zahraničí, Okamura ho jen využil.

0 1
možnosti
Foto

,,Utkvělá myšlenka" se snahou jí ,,nějak" realizovat. Komu se kdy jak v ,,mysli uhnízdí", a z jakého důvodu, je záležitost další. Hledáte, ba dáváte až odpovědˇ na to, co a kdo za tím ,,vězí". A máte ,,jasné vysvětlení". Jenomže, nejde opět v ono jejím ,,vysvětlení" pouze o ,,utkvělou myšlenku", zrozenou z ,,úspěšné kampaně"?

1 0
možnosti
Foto

Pane Jiroudku, já to Vaše sdělení přes ty uvozovky obtížně dekóduji. Krátce - když začnou jedni lidi někde blbnout, tak ono se to šíří na jiné lidi jinde. To je celé. Pokud mi takzvaně vidíte do hlavy, obrátím se o radu, až to bude potřeba.:-/

2 0
možnosti

Jaké "dehonestující obvinění" a "neexistující nebezpečí"? Drahoš podepsal Výzvu vědců: "....ti skutečně potřební musí být přijímáni a integrováni". Svůj postoj pak prezentoval různě, podle toho, s kým zrovna mluvil

0 2
možnosti
Foto

J69a33k54u23b 25R27o43t62h

7. 1. 2019 14:05

Čemu přesně nerozumíte na "....ti skutečně potřební musí být přijímáni a integrováni"? 8-o

4 0
možnosti
Foto

Karma R^ A je mi z toho opravdu smutno. I ze smutné, asi zmanipulované, duše toho člověka.

3 1
možnosti

Také si říkám, že toto je sice smutné, ale snad se nedočkáme českého Breivika R^

3 0
možnosti
Foto

Naštěstí se to odbylo, jen trapným extempore falešných "islámčíků" na Staroměstském náměstí.

A na Breivikově případu je strašlivé to, že on, údajně veden úmyslem "ochránit norský národ", vraždil mladé lidi ze svého vlastního národa.

3 0
možnosti
Foto

J18a86k70u81b 65R50o81t19h

7. 1. 2019 13:04

R^Karma, Pavle. Ale těch, co mohou za jeho selhání, je mnohem víc.

6 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 646x
Bývalý dlouholetý zaměstnanec jednoho státního podniku. Jsem absolventem vysokoškolského bakalářského programu v oboru žurnalistika, ale nikdy jsem v této oblasti nepracoval. Abych se vyhnul termínu "normální", tvrdím, že nejzajímavější je na mně to, že na mně celkem nic zajímavého není. Hlavně u mě absentuje tah na branku, negativní reakci u mě vyvolává zmínka o užitečné práci pro tým a jiné projevy manažerské kultury.

Seznam rubrik