Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

U nás Silvestr obligátní. Otevřel jsem dvířka baru a vybízel ženu k veselosti konzumace. Dopadl jako vždy, letité lahve se proměnily v jakési album života ! Zakoupené k nějaké příležitosti, tak jsem byl opět u moře s malými dětmi, stavěl RD ap. Pohled na manžel dvojici, kterak si předávají flašky do rukou a vidí v nich vzpomínky. Podobně kdysi s otcem, který vyhlásil konzumaci v důchodu, pak zase něco mlel o chorobách. Tak já zase melu o zdravých, nadějných zetích ...

Dále jsem zkoumal životní úroveň vesnického prostředí! Potvrzuji růst - Výbuchy Petard byly nekonečné, halasnější a mocnější jako loni! Opravdu, nežije se špatně !

Po hluboké půlnoci jsem sundal kočku z lustru a vyhrabal psa z uhláku. Sdělil jsem jim, že munice došla a jde se spát. Pravda je, že v televizi stále něco hrálo. Já se vrátil ke svým dávno zvykům - Hrál na kytaru ... :-)

8 0
možnosti
Foto

,,Tu kytáru sem koupil kvůli tobě", ale taky třeba ,,Vy vobejdo jedna, děte s tím kytárem pryč". Ale nejdu. A když, tak mám i kytar. banjo;-)

1 0
možnosti
JZ

Četl jste novoroční blog pana Čermáka?

(Já ano, zase jednou jsem neodolal titulku.)

Tentokrát překonal sám sebe a zřejmě definitivně ztratil poslední zbytky soudnosti. Neuvěřitelné čtení.

Jasně že nálepka lepšočlověk složí čistě k označení těch, kteří neadorují současného prezidenta. Ale naoko je tato nálepka nějak definovaná. A neznám nikoho, kdo by tak jednoznačně naplňoval obsah této nálepky, jako pan Čermák.

Je až neskutečné, jak metodicky přesně popisuje vše, co sám dělá a rozhořčeně to pranýřuje.

8 0
možnosti
Foto

Děkuji za propagaci mého blogu

0 0
možnosti
Foto

Za málo. Kvalita se prosadí i sama.

2 0
možnosti
Foto

Tak Vám nevím. Pokud jde nejen o volbu TV, ale i dále volbu ,,až" v rozsahu blogy/autoři, tak by šlo asi o robotice leckoho, kdo se v těchto ,,mezích" pohybuje, atˇ ..tvůrčím". tak I ,,konzumním" způsobem, skoro až uvažovat. A tak si dovolím se zeptat spolu s J.da C.: ,,a není to trochu málo Čechove?";-)

1 0
možnosti
Foto

Jestli je ta otázka na mě, tak není, protože sleduji jevy fenomenální.

0 0
možnosti
MJ

Já to mám jednoduché. Používám (zneužívám) silvestrovskou TV a rádio k odhlučnění, přehlušení, rachejtlí a jiných přiblblých vynálezů. Kvůli psům a kočkám. Dnes pouštím Cohena... zase střílejí...čekám až dojde munice.:-)

7 0
možnosti
Foto

Nejen za LeonardaR^. S rachejtlama přišli lidi o rozum! Je mi líto všech zvířat co musí trpět hloupostí těch lidských hovad.

1 0
možnosti
Foto

K televizní zábavě a Silvestru.... sám jsem neviděl nic, ale dlouhodobě posloucháme stesky jak tv zábava není co kdysi... No ono to má jeden důvod zcela zásadní, proč už taková ani nebude. Sám mám rád scénky s Menšíkem, Felixe Holzmanna znám nazpaměť... Ale mladí ať už v širokém rodinném okruhu, nebo ve škole už tomuhle humoru nerozumí.

Nedávno jsem na blogu psal o setkání se Spejblem a Hurvínkem. Tak kluci tvrdí, že před třiceti léty si na scénku vystačili s jedním, maximálně dvěma obrazy. Dnešní děti doby klipové jich potřebují osmnáct....

1 0
možnosti
Foto

Právě tato pro mě představuje fenomen, který by dokázal za určitých okolností vyplnit velkou časovou plochu kvalitním humorem.

0 0
možnosti
VV

Uz behem uvolneni v dobe prazskeho jara se mluvilo o tom, ze Cesi se sami neumi bavit a o zabavu se ji musi starat stat.

1 2
možnosti
Foto

Ale kdeže. ,,Stačila" prostě dobrá společnost, tedy spíše parta. Parta(!), NIKOLI PARTAJ;-D

1 0
možnosti
JS

Snad jen k poslední vaší větě, pane Kalabis, o možnosti volby a její časové omezenosti. Možnost volby jsem měl vždy, bez ohledu na společenské nebo ekonomické podmínky, stejně jako všichni ostatní. Tu možnost volby nám nikdo nemůže vzít, jen mi sami se jí můžeme, nebo nemusíme vzdát. Volba, to je právě ta svoboda a ta není jednoduchá a nikdo nám ji na talíři nepřinesl a ani nepřinese, ale ani nemůže vzít.

2 0
možnosti
Foto

No právě, volit to, co není s příští volbou v konfliktu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 646x
Bývalý dlouholetý zaměstnanec jednoho státního podniku. Jsem absolventem vysokoškolského bakalářského programu v oboru žurnalistika, ale nikdy jsem v této oblasti nepracoval. Abych se vyhnul termínu "normální", tvrdím, že nejzajímavější je na mně to, že na mně celkem nic zajímavého není. Hlavně u mě absentuje tah na branku, negativní reakci u mě vyvolává zmínka o užitečné práci pro tým a jiné projevy manažerské kultury.

Seznam rubrik