Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Za nejlepší Silvestry považuji ty - Na dobové chajdě bez elektřiny a rodičů! Ti někde potupně plesali - a mládež převzala vládu nad osadou v lese! Politiku pochopitelně nikdo neřešil - naopak zájem byl zjistit, co děvče skrývá pod suknicí! Podstata zábavy = Lidé se baví sami! Kytary, národozpěvy a rej masek! I toaletní papír pak dobrý jako vousy - rtěnka na tváři jako pirátova jizva! O dědově šavli ani nemluvím - byla vhodnou rekvizitou k šavlím dalším! S přírodou se neustále splývalo - stále se někdo ztrácel a zase objevoval! Jedinou elektronickou pomůckou byl otcův tranzistorový přístroj Orionton (MLR), s placatou baterií Slaný + nezbytně ovázaný gumičkou na zavařeniny! Opravdu fantazie - Kromě pochmurného rána! Přeji všem i v těchto zamračených dnech podobné veselí a úsměv. Jde to a jde to s ním i lépe!:-)

2 0
možnosti
Foto

Pravda, někdy to různým způsobem ujelo.

2 0
možnosti
ZD

Přečetl jsem váš článek, poslechl si celé video, v divadle na Jezerce jsem opakovaně byl (líbilo a dost) a zamýšlím se. Je těžké spojovat peníze a umění - je to tenký led.

Nicméně stesky principála vyvolávají spíše další otázky do jaké míry je ztráta generálního sponzora trestem za angažované postoje nebo přirozený vývoj. Deset let dotování může být dlouhá doba na to, aby se jakákoliv firma poohlédla jinde... a ona se poohlédla ? Kdyby principál uvedl, že zmíněná firma vyměnila sponzoring jeho divadla za jiného více loajálního příjemce budu mu bez výhrad věřit. Sám dále uvádí, že zrody a konce divadel jsou obrodnou záležitostí a všude ve světě běžné. V avizovaném rozhovoru případný konec však opakovaně spojuje se svými politickými postoji. Navíc když kdokoliv dnes hodnotí pád Nečasovy vlády jako problém s "nějakými trafikami a kabelkami" je pro mne těžký manipulátor.

U pana principála mi to připadá jako nadbíhání jiným sponzorům tím, že vyrábí z nouze ctnost.

3 0
možnosti
JS

Přečetl jsem váš komentář a oceňuji kultivovanost projevu.

Jen tak dál, pane Zdeňku.

1 0
možnosti
Foto

Sluníčko úřaduje stále, atˇ je zataženo, či jasno. Ale i mraky jsou potřebné, neb přinášejí vláhu;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 646x
Bývalý dlouholetý zaměstnanec jednoho státního podniku. Jsem absolventem vysokoškolského bakalářského programu v oboru žurnalistika, ale nikdy jsem v této oblasti nepracoval. Abych se vyhnul termínu "normální", tvrdím, že nejzajímavější je na mně to, že na mně celkem nic zajímavého není. Hlavně u mě absentuje tah na branku, negativní reakci u mě vyvolává zmínka o užitečné práci pro tým a jiné projevy manažerské kultury.

Seznam rubrik