Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkné, pane Kalabisi. Čas sklizně....R^

1 0
možnosti
MB

Vidím sám na sobě - čím je člověk starším, pak přehodnocuje. Zimu se sněhem = Jako "Otravný prvek vlhkosti bot", s otáčejícím se měřičem plynoměru kotle ÚT. Pojednou se člověk začne radovat z maličkostí ! např., Z co nejstarší výbavy Vánočního stromíčku, "Svých baněk a ozdob". Nicméně potvrzení si toho cenného - Lépe je dávat a obdarovávat - Než-li příjímat ! Poté ta nefalšovaná radost bližních - Nahradí i to vlhko v zimní obuvi ! ... :-)

3 0
možnosti
Foto

Červené autíčko jsem taky měl. Zajímavý náhled :)

1 0
možnosti
Foto

Tuším, že jsem nikdy červené autíčko na ovládání nedostal a vlastně toho ani nelituji. Většinou jsem dostával pod stromeček nějakou pěknou knihu a brzy jsem se zavrtal do jejího čtení, takže obvykle už příští den do večera jsem ji měl "zmáknutou". Vánoce mého dětství byly krásné, dárky byly spíše drobné a skromné, ale to nám, dětem nijak nevadilo, protože jsem to brali, že to právě tak má být a nenapadlo nás, že by to mohlo být jinak. Vnímali jsme silně lásku rodičů a prarodičů, modlitbu, zpívání koled za postupného rozsvěcování světel na stromku. To mi zůstalo.

A co se týče potomstva, každý to možná má jinak, někdo třeba ani děti mít nemůže. Neplodnost začíná být jednou z nezanedbatelných civilizačních "nemocí". Sám jsem však z početné rodiny a mohu dosvědčit, že je to skvělá, krásná zkušenost.

3 0
možnosti
Foto

Já samozřejmě nepodsouvám nikomu, jak se má chovat, a vím jak je zdravotní aspekt citlivé téma. Jenom snad že život poskytuje různé zdroje.

0 0
možnosti
PB

P74e63t38r 45B38u72r85i75a48n

25. 12. 2018 20:50

Když slyším o demografické situaci a jak nebude na důchody a co s tím jako budeme dělat,

Zdroj: https://kalabis.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=693452

Řešení je jednoduché. Demografie je samoregulovatelná a navíc snese celou řadu různých pobídek a důchody se dají řešit také mnoha způsoby. Především oddělením průběžného a osobních fondů. Jinak karma.

P.S. já to červené autíčko na ovládání dostal.

1 0
možnosti
Foto

Hezké povídání :-) Karma

3 0
možnosti
DH

D54a34v84i20d 72H68o10r32á34k

25. 12. 2018 20:00

Mě se líbilo spíše ráno se vzpomínkou na pana akademika Drahoše. Neříkejte, že Vám né?

0 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 646x
Bývalý dlouholetý zaměstnanec jednoho státního podniku. Jsem absolventem vysokoškolského bakalářského programu v oboru žurnalistika, ale nikdy jsem v této oblasti nepracoval. Abych se vyhnul termínu "normální", tvrdím, že nejzajímavější je na mně to, že na mně celkem nic zajímavého není. Hlavně u mě absentuje tah na branku, negativní reakci u mě vyvolává zmínka o užitečné práci pro tým a jiné projevy manažerské kultury.

Seznam rubrik