Diskuse

O solidaritě

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BV

>>Dodnes mě občasně napadá, a berte to s rezervou, že opravdová solidarita Poláků se Solidaritou se stala fenoménem, který je na začátku osmdesátých let ochránil před vstupem kamarádských vojsk<<

Před vstupem "kamarádských" vojsk "ochránil" Poláky Jaruzelski - tím, že tu špinavou "práci" vykonal vyhlášením výjimečného stavu sám. Ale jinak pěkný blog.

0 0
možnosti
Foto

To samozřejmě vím a nevylučuji, že možné krveprolití bylo jedním z jeho motivů. Proto taky je to osobnost nejednoznačně hodnocená, pokud vím. Díky za přečtení.

0 0
možnosti
Foto

J19a93k71u70b 55R45o21t63h

20. 12. 2018 9:06

Souvisejí, Pavle. Karma. R^

2 0
možnosti
MB

Pojem Solidarita je skutečně zajímavý. Dá se s ním nekonečně pracovat. Může být nahrazen i pojmem Elementární slušnost. Zájem o okolí, vkomponovaná potřeba uskutečňované pomoci - blaha. Pak říkám dceři, že Dobro má spoustu podob. Kdo chce si jej najde. I jsme adoptovali jakousi Babču z Domova. Ona ji tlačí na vozíku, žena zasílá cukroví a já lahve, (Říkám si, co se tam děje - Disco)?

Nelze nevidět, nesmírně tenkou hranici mezi Solidaritou a Vykořisťováním! Vedle spousty potřebných organizací - Jsou pak zajímavé ty Neziskové, zakládané pro Zisk! Určitě je i správný prvek Solidarity, např. v Důchodovém systému. Zde, ti lépe příjmoví jsou poškozování ve prospěch těch zbylých. I je to nutné - Nicméně sranda ! Právě ti, kteří vložili méně - . Se vzpouzí! Např. Důchod = není sociální dávka.! Vůbec jim nedochází, že právě v této fázi - STÁT, zcela bez obalu ukazuje svou skutečnou Solidární tvář! Tj., jak je Celoživotně odřel ! 50% pracovního života obětováno pro Stát + 25% na součet Daní ... Inu, solidarita ... :-)

2 0
možnosti
Foto

Karma.R^

Určitě byste měl podstatně víc pozitivních důvodů k pobytu v tomto slzavém údolí, kdyby takovéto apely padaly jen a jen na úrodnou půdu.

3 0
možnosti
JS

Ano, solidarita může být výhodná pro všechny zúčastněné.

1 0
možnosti
Foto

Velice pěkný text. Pohladil mě a moc věřím, že zaujme i další R^

4 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 646x
Bývalý dlouholetý zaměstnanec jednoho státního podniku. Jsem absolventem vysokoškolského bakalářského programu v oboru žurnalistika, ale nikdy jsem v této oblasti nepracoval. Abych se vyhnul termínu "normální", tvrdím, že nejzajímavější je na mně to, že na mně celkem nic zajímavého není. Hlavně u mě absentuje tah na branku, negativní reakci u mě vyvolává zmínka o užitečné práci pro tým a jiné projevy manažerské kultury.

Seznam rubrik