Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

Snažíte se, opravdu. R^

Ale váš podkladový "materiál" pod články je poměrně chudý a jednotvárný. Svět je nádherně barvitý a témat je nekonečně. Silná osobnost (zde to jsou z velké části blogerky) se podbízivě nehoní za karmou, aby se zavděčil zdejší (stále se zmenšující galérce), ale aby oslovil co nejvíce čtenářů.

Jinak se vám budou pod články stále objevovat ti stejní s: R^, karma, super, výborně napsaný apod. Ale tím velkého zájmu čtenářů nedosáhnete, maximálně si zajistíte vstup na místní pavlač mezi "své".

Pro povzbuzení dám karmu. Díky za přečtení.

0 2
možnosti
Foto

Nechci se přeceňovat, ale jde mi o něco jiného.

4 0
možnosti
MB

Připojuji se ke gratulantům, kteří oceňují obsah Vašeho sdělení, (fakt dobré).

Obecně - Demostrace, jako vyjádření Občanského postoje považuji za normální. (Právo Petiční a Shromažďovací). Jistěže pak jde o projev - Pak dobrý a nenásilný český humor - Jakeše do koše. Žel, vždy se přimotá demoliční prvek, kde nechápu co řeší poničený Vítězný oblouk! Není možné se uspokojit volbami á 4 roky, nějaký výraz je i očekávaný. Polsko, Maďarsko i určité proměny k autoritářství - Francie zajímavá tím, že Sociální systém evidentně naráží na své limity a celá země jde, (dlouhodobě), do zadlužení! Zajímavostí je hora, např -Giuseppe Garibaldi a Sándor Petőfi lezou po barikádách a řeší se volební právo např. žen. Výsledkem je - Nezájem o volby, viz účast občanů ! ... :-)

1 0
možnosti
Foto

Právě že ty maďarské či polské tendence vnímám i u nás.

1 0
možnosti
Foto

MOC dobře napsané. R^

Jen ty naše "nepokoje" mi v kontextu uvedených reálií připadají spíš jako happening, jako když si dříve na maloměstě při korzování rodiny po náměstí, vyměňovali spiklenecky významné pohledy jako kritiku starostovy nové vesty.

5 0
možnosti
Foto

Jo, to máte pravdu. Vadí vesta a při tom jde o nové šaty (císařovy).:-)

6 0
možnosti
JB

Také nechápu jak to maďarský lid přežije. Bez Sorošových fondů, bez migrantských paktů, bez mnoha pohlaví. Čekají je těžké časy, všichni se na ně vrhnou. Výborně píšete, opravdu jste mne přesvědčil.

2 0
možnosti
Foto

Pokud Váš vstup interpretuji správně, pak asi nejste stoupenec projevů "liberálního marxismu", který reprezentuje mnoho jiných -ismů. V tom případě si s tím vůbec nelamte hlavu.

2 0
možnosti
MV

Výborně napsaný. Jen bych ještě přidal tu Orbanovu "kulisarnu" s médii. Demonstrace jdou slušnou formou. A mají sílu.

7 0
možnosti
Foto

Díky, šlo mi o to, aby to nezapadlo i stou vazbou na nás.

6 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 646x
Bývalý dlouholetý zaměstnanec jednoho státního podniku. Jsem absolventem vysokoškolského bakalářského programu v oboru žurnalistika, ale nikdy jsem v této oblasti nepracoval. Abych se vyhnul termínu "normální", tvrdím, že nejzajímavější je na mně to, že na mně celkem nic zajímavého není. Hlavně u mě absentuje tah na branku, negativní reakci u mě vyvolává zmínka o užitečné práci pro tým a jiné projevy manažerské kultury.

Seznam rubrik