Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ME

Bohužel je po republice mraky takových míst, co jsou u krásná a nemají dostatečnou podporu města, státu, tudíž chátrají. Překvapuje nás vždycky při výletech, jaká místa jsme našli. Pak to doma hledám a zjišťuji, že opravdu nejsou ani zaznamenaná v průvodcích, v mapách , a podobně. A je to kolikrát velká škoda. Nicméně jak pak mají na ta místa lidé dorazit, když je nikdo neprezentuje?

Je fajn, že se snažíte a ať se vám podaří dobrat se nějakých výsledků.

0 0
možnosti
Foto

A co takhle sbírku ? Co mě je do nějakého nádraží někde daleko. Jedině sbírkou, ne hlasováním a peticí, lidé hodnověrně demonstrují svůj opravdový zájem, například o to nádraží. Pokud nebudou ochotni přispět, zřejmě je to netrápí.

1 0
možnosti
Foto

Zkuste na město tlačit např. Peticí za jeho rekonstrukci. Na jaře jsem byla na nádraží v Zlíně, obrovská ostuda, špína, nepořádek. Že to městu nevadí taková vizitka.....

3 0
možnosti
Foto

Díky za účast.

0 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 646x
Bývalý dlouholetý zaměstnanec jednoho státního podniku. Jsem absolventem vysokoškolského bakalářského programu v oboru žurnalistika, ale nikdy jsem v této oblasti nepracoval. Abych se vyhnul termínu "normální", tvrdím, že nejzajímavější je na mně to, že na mně celkem nic zajímavého není. Hlavně u mě absentuje tah na branku, negativní reakci u mě vyvolává zmínka o užitečné práci pro tým a jiné projevy manažerské kultury.

Seznam rubrik