Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je úplně jedno, pokud se tak děje nenásilným způsobem , komu stát přenechá majetek, který před tím naloupil. Ať už to bylo za Rakouska, za I.republiky, nebo za komančů. Důležité je, aby ten majetek nebyl v rukách státu.

0 0
možnosti
Foto

Jak známo, tak čím menší výnos ze státních lihovarů, tak tím vyšší daně.

0 0
možnosti
JL

Zde je muj nazor.

Restituce jako takove, by NEMELY byt zdanene. Vsechny nesrovnalosti jsou VYPLODEM Snemovny a Senatu, tedy NASICH zastupcu (vetsiny) Tedy "jaky pan, takovvy kram".Zde ty nesrovnalosti spadaji na vsechny obcany.

Dodatek.

Kazda vydelecna cinnost z techto restituci (a take z majetku pred tim) by cirkve meli platit dane jako kazdy jiny vydelecny cinitel. Organizacni povinosti presne podle pravidel CR. (tedy i EET)

2 0
možnosti
Foto

Hezké, ale kde se v tom zákoně hovoří o restitucích?

0 0
možnosti
Foto

Hádám, že jste měl jasno dávno před příslušným pořadem Interview na ČT ;-)

1 0
možnosti
JS

Lituji, ale mám dvě zásadní připomínky. Církev při "restitucích" obdržela i majetek, které ji odebral už Josef II. Tento "restituovaný" majetek obdržely i církve, které v r. 1948 neexistovaly jako úplatek.

0 1
možnosti
Foto

Jasně, daně to spraví.

1 0
možnosti
FD

Je teda fakt,že těch komunistů je v ČT hafo.

0 0
možnosti
Foto

No mě to stačí.

0 0
možnosti
Foto

R^ Pro mne je to v principu špatně. Je to paradox. Připomíná to nálezné: Někomu ukradnu stovku, a někdo mne pak donutí ji vrátit. Okradený ale musí taky pustit chlup. Ono to spíše připomíná odměnu za ochranu. Ale bylo by ošklivé to přirovnat k výpalnému......

5 0
možnosti
Foto

Ošklivé každopádně.:-)

2 0
možnosti
Foto

J58a96k46u60b 77R74o24t92h

14. 12. 2018 9:43

R^Karma, kolego. Fascinuje mne několik věcí u zásadních nepřátel ČT. a) neustálé volání po "objektivitě", kterou si ovšem představují tak, že ČT zkrátka nebude prezentovat jim nepohodlné informace a názor, b) naproti tomu pocit, že "vyváženost" by měla mít model 5 minut Hitler, 5 minut Žid, a c) absolutní odpor vůči moderátorům kvůlivá tomu, že ti si osobují právo pokládat respondentovi jemu nepříjemné otázky a trvat na odpovědi.

8 0
možnosti
Foto

Přesně! Za chvilku pustím ještě jeden v odlehčené formě.:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 646x
Bývalý dlouholetý zaměstnanec jednoho státního podniku. Jsem absolventem vysokoškolského bakalářského programu v oboru žurnalistika, ale nikdy jsem v této oblasti nepracoval. Abych se vyhnul termínu "normální", tvrdím, že nejzajímavější je na mně to, že na mně celkem nic zajímavého není. Hlavně u mě absentuje tah na branku, negativní reakci u mě vyvolává zmínka o užitečné práci pro tým a jiné projevy manažerské kultury.

Seznam rubrik