Diskuse

Dobré rady

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Osobně jsem opravdu fascinován tím, že nic nového nelze vymyslet! (Mimo vědecké objevy). Ten půdorys Lidské povahy je stále stejný. Většinová vyšinutost - Pak projev v mnoha modifikacích. Prachy, sebestřednost - pocit vlivu. Následně jakýsi orgasmus sebeuspokojení. Dobře je to vidět po ose - Zeman - Babiš - Soukup. Pak i zajímavé, potřebují se a spolupracují. Jako vždy, strhnou nějaké obdivovatele - Jako vždy, dopadnou blbě. Zasmradili, začadili - zbohatli a zmizli. Škoda těch škod po nich. Mj., jak dnes chybí skutečně zasloužený Oligarcha. Vedle Bati by to mohl být Otto Wichterle. Vymyslel čočky, skutečně lidi oblažil - Pak by jeho patenty a fabriky byly skutečně zasloužené a hodny obdivu! Klasika = Zničen, patenty prodány ... :-)

2 0
možnosti
Foto

Za Wichterleho díky, jsem z téhož města. A asi víte, že s Baťou by snesla srovnání celá jeho rodina a jejich podnikání, které bylo vedle krejčoviny (Nehera) pro tento region příznačné. Jejich přínos je zřejmý ještě teď.:-)

1 0
možnosti
Foto

J36a54k16u49b 90R54o22t57h

14. 12. 2018 10:42

Jo, a když už jste zmínil tu TV Soukupov, myslím, že by mohla být sranda a pokud se duel uskuteční, zaplatím za lístek jakoukoliv cenu. I když se domnívám, že ne, páč strejda Jaromír je normální srab a výzvu nepřijme.;-D;-D;-D

https://zpravy.idnes.cz/tv-barrandov-jaromir-soukup-box-vyzva-robert-rosenberg-marpo-rytmus-matous-rajmont-ga1-/mediahub.aspx?c=A181214_083404_mediahub_jpl

2 0
možnosti
Foto

To je pro mě novinka = objektivní zprávař se hájí v ringu.:-)

2 0
možnosti
Foto

J98a47k49u86b 13R65o98t10h

14. 12. 2018 10:41

;-D;-D;-D Chtěl jsem napsat blog o ČT, páč manželka uklízí a já, abych nemusel, markýruju práci, ale dobře, už nenapíšu, poněvadž co dodat. Půjdu asi luxovat. Dík za usměvavé ráno.R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 646x
Bývalý dlouholetý zaměstnanec jednoho státního podniku. Jsem absolventem vysokoškolského bakalářského programu v oboru žurnalistika, ale nikdy jsem v této oblasti nepracoval. Abych se vyhnul termínu "normální", tvrdím, že nejzajímavější je na mně to, že na mně celkem nic zajímavého není. Hlavně u mě absentuje tah na branku, negativní reakci u mě vyvolává zmínka o užitečné práci pro tým a jiné projevy manažerské kultury.

Seznam rubrik