Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Svým dcerám říká, že člověk je limitován pouze sám sebou. Ta Vildumetzová, je toho dobrým, dobovým příkladem. Od tělocvikářky, po náměstkyni ministra vnitra. Nestranička, přes Stranu Zelených, v ODS u ní došlo k nějakému PoHnutí! Omráčkovala se sňatkem s popředním členem ODS - A. Babiš na svatbě radostně foukal do Bublifuku .

Nepochybně vlastní číslo na oligaršíka. Třeba zná i 25085 = číslo Burešova spisu! Štrasburk se odmítl stížností vůbec zaobírat - čili Babiš = agent STB je oslovení zcela neurážlivé a dále platné. Podobně to bude zajímavé ve čtvrtek, kdy se EU vysloví oficiálně k jeho střetu zájmů. Té paní to nezabraňuje v tom, aby jej freneticky obhajovala. Jistě, všechno je to spiknutí, Andrej se bude soudit dále o svou čest. Možností je plno - Na řadě asi nyní bude Mléčná dráha s mlhovinou Andromedy ! Už i kosmos mu nepřeje = To by mohlo hodit tak 130% oblibu ! ... :-)

6 0
možnosti
Foto

:-)R^Ta já to trochu spàlím Petrem Spáleným. " Trápím se trápím a je to snad tím" - pěstuju čučky a mám z toho splín.

3 0
možnosti
Foto

No tak určitě...Důležitý to tak ňák nepřepísknout. Diky.

2 0
možnosti
Foto

Obávám se, že politici, kteří "makají 18 hodin denně" jsou ještě hrdinnější, než stachanovci, o nichž jsem nedávno psal. A tak se ptám, co dělají v noci. Napadá mě, že pilují své již beztak dokonalé proslovy, aby pak jimi ještě lépe zpracovávali své voliče. Nebo tak nějak.

4 0
možnosti
Foto

No doufám, že k užitku našemu.

2 0
možnosti
MT

Paní hejtmanku si pamatuji z jejích starostovských začátků. Jsem si jistý že se rozhodne dobře - tedy pro funkci, ve které se bude cítit důležitěji:-)

2 0
možnosti
Foto

Dneska jsem tuto dámu poslouchal v rádiu po 17.00 hod. Je dokonalá. Umí se výborně vyhnout odpovědi, naopak, má připravené tirády o úspěších hnutí Ano. Zásadní odpověď na otázku, proč kumuluje funkce (hejtmanka, předsedkyně asociace krajů a poslankyně), nechala bez odpovědi.

Báječná politička. R^

5 0
možnosti
Foto

Přišlo ni důležité na to upozornit "naše". Ať se jako ničeho nebojí.

2 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 646x
Bývalý dlouholetý zaměstnanec jednoho státního podniku. Jsem absolventem vysokoškolského bakalářského programu v oboru žurnalistika, ale nikdy jsem v této oblasti nepracoval. Abych se vyhnul termínu "normální", tvrdím, že nejzajímavější je na mně to, že na mně celkem nic zajímavého není. Hlavně u mě absentuje tah na branku, negativní reakci u mě vyvolává zmínka o užitečné práci pro tým a jiné projevy manažerské kultury.

Seznam rubrik