Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Už dávno jsem vzdal dobrodružné výpady do lesa.

V koutu zahrady postupně pěstujeme 4-5 stromků, od malinkého semenáčku až po jedince hodného přesunu do pokoje. Jen ta romantika, vzrušení a pozdější endorfin z úspěšné výpravy, ty nám jaksi chybí. :-)

1 0
možnosti
Foto

A o ty taky šlo.

0 0
možnosti
Foto

R^

Ne dost na úkladech v lesním tichu

Každým rokem

Stejně jako kdys

Vraceje se v pozdním slunci

V dloužených stínech kmenů před večerem

Ještě snad co kadidlem vše světí

Zapálí cestou sobě Cannabis

A doma čeká žena

Děti

Ach ten strašný lesů pán S pilou zakalenou Toť lesní pychlák Kalabis

2 0
možnosti
Foto

...a hrd úděl svého.

0 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 646x
Bývalý dlouholetý zaměstnanec jednoho státního podniku. Jsem absolventem vysokoškolského bakalářského programu v oboru žurnalistika, ale nikdy jsem v této oblasti nepracoval. Abych se vyhnul termínu "normální", tvrdím, že nejzajímavější je na mně to, že na mně celkem nic zajímavého není. Hlavně u mě absentuje tah na branku, negativní reakci u mě vyvolává zmínka o užitečné práci pro tým a jiné projevy manažerské kultury.

Seznam rubrik