Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dostal jsem se k tomuto výbornému blogu až dnes . Tudíž karma krapet opožděná. Jenom bych dodal k těm rudým trenýrkám. Od té doby , co byly vyvěšeny, se situace ještě poněkud změnila na Hradě - k horšímu.

Takže dnes jsou ty imaginární trenky navíc ...jak bych to slušně...pokakané ;-(.

2 0
možnosti
Foto

Souhlasím. Myslím, že níže už to nepůjde a jsem tím pádem optimista. R^

6 0
možnosti
Foto

Jednou se tam vrátí srdce...

6 0
možnosti

Původně se mluvilo o rudých trenýrkách, bylo to výstižnější. Hoši provedli umělecké dílo. Trenýrky symbolizovaly úroveň Zemanovy politiky, rudá pak její směr.

6 0
možnosti
Foto

Dobrý den, psaní Vám jde a klidně jste se tou žurnalistikou mohl živit. Třeba pan Bakala by z Vašich textů měl upřímnou radost. Hlavní je přece mrskačství všeho českého a ponížené vzhlížení k Západu kde je všechno lépe ne? No a ty jiného názoru je potřeba okřikovat případně zesměšňovat anebo rovnou prohlásit za agenty Moskvy. Pokud se budete držet této linie, možná se ještě tím žurnalistou nakonec stanete.

1 3
možnosti
Foto

Takže zaprodanci, že?:-)

3 0
možnosti
Foto

R^R^ S tímto se naprosto ztotožňuji. Výborný blog.:-)

8 1
možnosti
Foto

Moc dobré, moc.R^R^R^

Já už, obávám se, patřím mezi ty otrlé. :-/

5 0
možnosti
Foto

Já su tak blbé, že mě to furt nedocházi. Díky.

1 0
možnosti
Foto

R^Ztohoven sem Ztohoven tam, nic si z Bisky nedělám. :-) Tupě čučí čučkaři, kam se Rusi schovali. Pod zelený tis, neví o nich BIS. Pátrat se jí nedaří. Ve Stromovce zajisté šeptají si turisté. Šeptají si s těmi z Číny, že jim sluší modré džíny. Je s nimi i Čau Čau pes. Zdravstvuj zdravstvuj sabáka, president se nefláká.

7 0
možnosti
Foto

Budu se od včerejškem počínaje opakovat: Všechno je jinak! A původcem děje je tentokrát kus vopravdu kvalitní poezie!R^R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 646x
Bývalý dlouholetý zaměstnanec jednoho státního podniku. Jsem absolventem vysokoškolského bakalářského programu v oboru žurnalistika, ale nikdy jsem v této oblasti nepracoval. Abych se vyhnul termínu "normální", tvrdím, že nejzajímavější je na mně to, že na mně celkem nic zajímavého není. Hlavně u mě absentuje tah na branku, negativní reakci u mě vyvolává zmínka o užitečné práci pro tým a jiné projevy manažerské kultury.

Seznam rubrik