Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dávám karmu, ale s vaším doporučením mám problém. Vyzkoušel jsem sledování všech pořadů solitéra Soukupa a vždycky mám podivné mravenčení kolem žaludku a mám obavy, že se mi nežádaně zprůchodní cardia (naboli česlo) a znečistím své blízké okolí. Mám zřejmě poněkud debilní vnitřnosti, které nejsou schopny přijmout příval nesmyslů a žvástů tohoto extrémně egocetrického a žumpózního jedince.

4 0
možnosti
Foto

Vašim obtížím naprosto rozumím. Já na to ale mám metodu. Během sledování vedle mě dřímá manželka, kterou mám rád, a její dech eliminuje právě to vypětí, o kterém hovoříte. Zkuste taky takový nějaký fígl a uvidíte. Ono to pude. A pozor na vznik závislosti!

3 0
možnosti
Foto

Mno, nejsem moc klidnější.... karmaR^

4 0
možnosti
Foto

J78a44k91u52b 79R51o64t60h

7. 12. 2018 11:31

Kolego, karmice jako hrom a díky. R^

4 0
možnosti

Čučkaři je pochvala, klidně spěte, BIS nás před agenty ochrání.

3 0
možnosti
Foto

R^ Moc díky za tento komentář,

To, co vidíme a komentujeme, je pohrdání lidmi naší země. Jak se o českých občanech pan Zeman vyjádřil, je známé.

5 0
možnosti

P57e78t27r 43B43u20r87i91a39n

7. 12. 2018 10:04

Karma.

"BIS jsou čučkaři, ani přes obrovský rozpočet a nejmodernější techniku v hledání ruských agentů ani mě, ani Jirku zatím neodhalili."

Ředitel BIS: "ale odhalili, Miloši, už dávno. Jenže máš pořád tu zatracenou imunitu!"

8 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 646x
Bývalý dlouholetý zaměstnanec jednoho státního podniku. Jsem absolventem vysokoškolského bakalářského programu v oboru žurnalistika, ale nikdy jsem v této oblasti nepracoval. Abych se vyhnul termínu "normální", tvrdím, že nejzajímavější je na mně to, že na mně celkem nic zajímavého není. Hlavně u mě absentuje tah na branku, negativní reakci u mě vyvolává zmínka o užitečné práci pro tým a jiné projevy manažerské kultury.

Seznam rubrik