Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Na vojnu vzpomínám rád, protože o žádnou vojnu nešlo. Tvrdá, administrativní dřina! Vím, pojem vybuzuje úsměv. 2 motostřelecká divize Sušice - v podstatě objekt "Ředitelství", v centru městečka. Spaní v kasárnách a každodenní pěší přesun do práce! Dle odborností - Od plánovačů, přes dělostřelce po týlaře. Co odbornost, to - to Písař! Pak asi 21 chlapců a nejlépe se měl ten u Utajence! Neproniknutelné dveře, pohoda. Já se ocitnul v centru - OSK - (Operační skupiny), která vše plánovala. Pak nutný pohyb po budově celé - Ve sklepě tiskařské stroje - na půdě malování map. I zajímavý pohled na celou mašinerii + těsné vazby pohledu na život důstojníků. Portfolio zajímavých lidí, usedlých podplukovníků - po ty mladší kapitány. I tam , Mazácká vojna = Pokud je problém, vždy vyjíždí ten nejmladší! Měli dobré prachy a místa. Poživační - posílali mne do obchodů - Pro Koňak - Občanský pracovník pil Rum! S ním jsem musel solidárně požívat v pracovní době! Bojovalo se furt - Na mapách - výjezdy na útvary - vrchol do vojenských prostor! Vétřiesky = kanceláře do indiánského kruhu = Ředitelství úřaduje! Chaos i pořádek, píšu na psacím stroji s plynovou maskou! Důstojník taky - huhle, není mu rozumět! Dožral se, maska na čele a kouří! Když bojový plyn - tak nikotinový! Přes pařízky klopýtá zmiňovaný Utajenec a radostně mává kusem nalezené mapy! Soudruzi, tak to ne! Válka je prohraná - nepřítel vlastní naše operační záznamy! Závěr - Za vrchol šikany se považovalo, že mi Pták = můj nástupce nese do práce aktovku! Dotaz - A koho máš raději? Své rodiče, nebo mazáky? Jó mazáky, ale leze to z tebe, jako z chlupaté deky! V tomto smyslu, vojna mne obohatila, dovednosti jsem použil v civilu. Nabídku, "Na furťáka odmítl". Proč jsem po 2 letech musel absolvovat ještě 3x manévry - nechápu. Vždy to dopadlo stejně - Kancl + nástěnky! Nepřítel šanci neměl - Tolik papírů ! ... :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 646x
Bývalý dlouholetý zaměstnanec jednoho státního podniku. Jsem absolventem vysokoškolského bakalářského programu v oboru žurnalistika, ale nikdy jsem v této oblasti nepracoval. Abych se vyhnul termínu "normální", tvrdím, že nejzajímavější je na mně to, že na mně celkem nic zajímavého není. Hlavně u mě absentuje tah na branku, negativní reakci u mě vyvolává zmínka o užitečné práci pro tým a jiné projevy manažerské kultury.

Seznam rubrik