Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BM

Měl by jste se vyjádřit přesněji. Rodina myslíte muže + ženu? nebo muže + muže? Nebo ženu + ženu? Mě to dělá v poslední době docela problém. Jsem se svou ženou 48 let, myslíte že i my máme právo říkat si rodina?

0 0
možnosti
Foto

V souvislostech uvedených právě v tomto textu je to asi lhostejné. Problém je v uspořádání morálních hodnot, kdy říkáme, všechno je povoleno: může se lhát, krást a jinak ubližovat komukoliv. Ale jeho rodina je nedotknutelná, tak se to u nás prostě nedělá. Přijde mi to pokrytecké.

Jinak za rodinu považuji soužití muže, ženy a pokud to jde, tak i jejich dětí. To je ale jiné téma.

0 0
možnosti
BK

R^ cítím to stejně tak R^ KARMA.

1 2
možnosti
Foto

Nějak podobně, jako autor očekává více od premiéra, bych také čekal já od něho (tedy přesněji, jako od absolventa VŠ studia žurnalistiky).

4 0
možnosti
VV

Jeste ve skole, a snad je to zakotveno i v ceske ustave, jsme se ucili, ze rodina je zakladem statu. Co si myslet tedy o state, ktery prostrednictvim medii s rodinou takto zachazi?

3 0
možnosti
JK

Nemyslí se tím fungující rodina ?

1 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 646x
Bývalý dlouholetý zaměstnanec jednoho státního podniku. Jsem absolventem vysokoškolského bakalářského programu v oboru žurnalistika, ale nikdy jsem v této oblasti nepracoval. Abych se vyhnul termínu "normální", tvrdím, že nejzajímavější je na mně to, že na mně celkem nic zajímavého není. Hlavně u mě absentuje tah na branku, negativní reakci u mě vyvolává zmínka o užitečné práci pro tým a jiné projevy manažerské kultury.

Seznam rubrik