Drsné probuzení - všechno je jinak

6. 12. 2018 9:47:34
Každé ráno nabízí překrásnou a jedinečnou šanci. Využijte ji jako já, vystupte ze skořepiny demagogie, předsudků, lží a polopravd. Já ji využil a věřte - vyplatí se to.

Včera večer, spíš dnes brzo ráno, jsem ulehl s pevným přesvědčením o své osobní integritě. Hodinu po probuzení jsem otevřel tento blog a - bum! Všechno je jinak. Ve dvou článcích od dvou na sobě nezávislých a samostatně uvažujících autorů tohoto blogu jsem se dověděl skutečnosti takové povahy, že od té chvíle vnímám realitu jinak. Jsem jiný člověk. Snaha vyjádřit oběma autorům (každému zvlášť) svůj obdiv za jejich závěry s politicko-filosofickým dopadem na moje já narazila na překážku v podobě nepovolené diskuze, zřejmě aby nedošlo k nějaké nežádoucí infiltraci. Činím tak tedy touto cestou.

O co šlo:

Dominantní tezí obsahu prvního rozboru je teze, že Rusové nelžou. Tak to jsem spadl ze židle. Moji prvotní duchovní reakci, že to přece nemůže být pravda, vyvrátila sada pregnantně vystavěných argumentů. Vzdal jsem to a šel se oholit, abych do té pro mě nové reality zapadl, a na svět se dívám jinak. Teď už mě nemůže nic překvapit, pomyslel jsem si optimisticky.

A tu máš, čerte, kropáč! Nic nepomohla moje právě skončená duchovní rozcvička - utrpěl jsem další ránu. Předseda pirátů Ivan Bartoš má potetované ruce, znělo ono novum. S tím, že tento předseda politické pseudostrany má na hlavě (kde taky jinde) podezřele netypizovaný účes, jsem si už zvykl. Ne tedy úplně, protože prostě proto, že slušní normální lidé chtějí být ještě i sliční a něco takového si na hlavu prostě nenasadí. A můj duchovní pochod pokračoval. S hrůzou jsem si uvědomil, že před lety jsem zcela vážně zvažoval volbu Vladimíra France za prezidenta. A teď bychom měli pomalovaného prezidenta a navrch pomalovaného předsedu.

Vyšel jsem na dvorek rozdýchat to a do očí mě uhodil kbelík nevylité špinavé vody. I prorazil jsem krustu, zvedl jej nad hlavu a převrátil. Brr - a jsem jiný, nový, dá se říci.

Obracím se na všechny zatvrzelé mého bývalého typu (teď už jsem typ 2018): přijměte moji ruku a vyrazíme na novou cestu - bude líp.

Autor: Pavel Kalabis | čtvrtek 6.12.2018 9:47 | karma článku: 14.87 | přečteno: 544x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Poezie a próza

Alena Bures

Recenze - Martina Boučková: Šílená babička

Rodiče si nevybereš. Ale to koneckonců ani děti. A mít mírně šílenou matku je někdy k vlastnímu zešílení, ale někdy....

28.3.2024 v 17:24 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 62 | Diskuse

Miroslav Pavlíček

O fotbalových legendách, paní Štěpánkové a pomíjivosti

Kdybych se narodil před sto lety... No, abych řekl pravdu, někdy mám pocit, že se tak opravdu stalo.

27.3.2024 v 12:58 | Karma článku: 14.20 | Přečteno: 194 | Diskuse

Iva Marková

Ženy

....................................................................................................

26.3.2024 v 22:53 | Karma článku: 9.52 | Přečteno: 197 | Diskuse

Marek Ryšánek

Způsobem bytí byl roven Bohu - Květná neděle.

Lidské dějiny jsou plné příkladů nejrůznějších vládců a vůdců. Ti ovládáni ctižádostí rozpoutávali války, štvali lidi proti sobě. Mysleli, že jim to přinese štěstí, věčnou slávu. Zůstali po nich statisíce, miliony mrtvých.

26.3.2024 v 20:23 | Karma článku: 4.96 | Přečteno: 129 | Diskuse

Jana Péťová

Fluktuace každodennosti

Fluktuace každodennosti - Proměnlivost. Nepředvídatelnost. Dynamika. Rozmanitost. Odlesky radosti překvapení a lásky. Nástrahy a výzvy.

26.3.2024 v 11:08 | Karma článku: 11.09 | Přečteno: 191 | Diskuse
Počet článků 57 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 646

Bývalý dlouholetý zaměstnanec jednoho státního podniku. Jsem absolventem vysokoškolského bakalářského programu v oboru žurnalistika, ale nikdy jsem v této oblasti nepracoval. Abych se vyhnul termínu "normální", tvrdím, že nejzajímavější je na mně to, že na mně celkem nic zajímavého není. Hlavně u mě absentuje tah na branku, negativní reakci u mě vyvolává zmínka o užitečné práci pro tým a jiné projevy manažerské kultury.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...